1 juli 2013

2013-07-01 • 14:08:29 / Allmänt / Kommentarer (1)

Ligger ute på gräset och kollar på gossip Girl just nu. Vakande vid 10 och sedan det har jag verkligen bara slappat, förutom en pw för en stund sedan. Smilla sover här ikväll också, det blir super för jag saknar henne hur mycket som helst!

Förresten, vara för att jag är världens bästa har jag tagit bilder på mitt rum (flyttade för någon vecka sedan), fick nämligen önskemål om det. Ni får stå ut med iPhone bilder! (Fast det är inte helt färdigt)



Kommentarer
Sanna Widman

Åh så fint :D

Svar: Åh, tack!:D
Frida

2013-07-01 // 16:18:35
Hemsida: http://sannawidman.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen