11 juli

2013-07-11 • 12:38:05 / Allmänt / Kommentarer (2)

Hej på er! Ligger just nu och solar, har precis badat. Riktigt bra väder idag, sjukt skönt! Dagen i Stockholm igår med märta vart riktigt bra, himla kul var det och fick med mig några påsar hem, känner att plånboken inte gillar mig längre...

Resten av dagen blir typ som nu, sol och bad. Imorgon åker vi till Liseberg, sjukt kul ska det bli! Ni får ha det super sålänge, Hejdåå

Mina inköp under veckan, lite mer än hälften är köpt i Stockholm och resten här hemma, riktigt nöjd! iPhone bild, säg till om ni vill ha bättre bilder så fixar jag det:)



Kommentarer
Anonym

Bättre!!!!

2013-07-11 // 14:51:50
Sanna Widman

Fint allt ser ut :)

2013-07-17 // 21:34:52
Hemsida: http://sannawidman.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen