26/7-13

2013-07-26 • 22:25:26 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej på er igen! Startade datorn nu så passar på att slänga in ett inlägg härifrån. Första gången jag startar datorn på flera veckor, månader! Så var tvungen att ladda ner massa bilder från kameran för nu blev den full;) Har haft en riktigt chill dag, var sjukt varmt så har badat i poolen säkert 10 gånger och fått lite färg! 
 
Men som sagt så skulle jag inte säga någonting speciellt men ha det super, Kram
 
Söten Vento i Hällefors, bilden är till Lisiiiiis! Hann förresten inte fota knappt någonting i Hällefors iår, hann inte för vi gjorde saker verkligen hela tiden och hade fullt upp, så..
 
Bjuder på bilden, från idag, haha. Ser ni btw hur "brun" jag är på benen och armarna om man jämför med magen..;)
Saknar mitt galna hjärtegull
Saknar förresten er också mina älskadeeeee
 
 
 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen