En sjukt jäkla bra vecka!

2013-06-21 • 09:44:15 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej igen allihopa! En vecka sedan jag skrev här och det har vart en så sjukt bra vecka!! Kom hem från Hällefors igår eftermiddag, veckan där var grym! Alla roliga uteritter, hårda pass i paddocken, disco, bad varje dag och konfirmanderna..;) Asså sjukt hur mycket vi hann göra på bara 6 dagar. Igår red vi på cross banan och jag hade Eddy och han blev sjukt taggad, riktigt kul!! Och jägarritten, haha, riktigt kul det med! Och när vi stog upp i en timme med läder på kortaste hålet, fortfarande träningsvärk! Och när konfirmanderna red, hahah! Och när ledarna satte på oss ögonbindlar och körde ut oss i skogen klockan 1 på natten, hahah. Och när vi gick upp på natten och knöt ihop alla konfirmandernas skor! Kan fortsätta såhär i evigheter! Men gårdagen måste nog vart bästa dagen även fast jag inte fattade det igår, herregud altså. Shit, kommer att sakna veckan så sjukt himla mycket, kommer att sakna ALLT.

Nejmen en riktigt bra vecka Iallfall! Just nu är jag påväg till Öland med bästavännen, kommer blir grymt! Och förresten, Glad midsommar!

Bjuder på några riktigt fina bilder från veckan..;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen