Svar på

2013-06-09 • 15:56:13 / Allmänt / Kommentarer (0)

 

  • 31 maj, 12:08

     
     
    Anonym

    Vad har du för kamerautrustning? :)


     
    Fick denna fråga och tänkte svara på den nu!
     
    Min kamerautrustning:
    -Ett kamera hus, Pentax k-x
     
    Objektiv:
    -Standard objektiv: 18-55mm 
    -Pentax objektiv: 50-200
    -Tamron 70-200mm, f/2.8
    -Pentax M 50mm, f/1.4
     
    Filter:
    -Polorationsfilter 52mm
    -UV-filter 49mm
    -UV-filter 77mm
    -Färg filter 49mm(5stycken) 
    -Macro filter 49mm(4stycken)
     
    Övrigt: 
    -Stativ
    -En liten kamera väska
    -En stor kamera väska
    -Motljusskydd
     
     
    Ganska säker på att jag inte glömt någnting. Mina favoriter är helt klart mina två sistnämnda objektiv, riktigt bra!
     
    Ett av mina favoriter!
     
     
    -
     
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen