Grym dag!

2013-03-05 • 20:42:50 /  / Kommentarer (0)

Lagt mig i sängen nu, är helt slut verkligen! Har ont i ryggen, knät, huvudet, benen, lilltån-och ja, lite överallt.. Men det var så värt det för dagen i Romme var så himla bra, åkte ju skidor hela dagen och kom hem nu på kvällen. Kan säga att det var mycket flum och inte många svängar i backarna utan vi körde mer ner med rumpan och upp med stavarna-Störtlopp, vi skämde kanske ut oss lite också liksom.. Men yolo haha. Himla bra dag har det vart Iallfall!

Nu ska jag ta och skriva med trevligt folk och försöka klara mig ännu en kväll utan vampire diaries eftersom swefilmer inte funkar..

Bjuder på lite bilder från idag

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen