Hemma!

2013-03-29 • 23:01:37 /  / Kommentarer (0)

Hola på eeer! Hemma nu efter en vecka i Portugal, sol var helt awsume verkligen! (Förutom att jag fick vätskebrist och altså svimmade och spydde... Svimma var nog den läskigaste jag någonsin gjort.) Var bättre väder än vad jag trodde och jag har fått en hel del färg, så himla bra var det verkligen! Denna långfredag har vart så himla lång så det finns inte, flygresan och sen bilresan hem segade sig verkligen fram... Men nu är jag äntligen hemma och det är lite skönt, men skulle lugnt kunna vart kvar några veckor till, till snön och kylan försvinner härifrån.

Jag är så himla trött nu så det är bäst att jag lägger ner mobilen innan jag får den i ansiktet, så vi höres imorgon och jag lovar er en massa bilder!

Godaste drickan, vet inte hur många sånna jag drack där nere

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen