Sista mars tvåtusentretton

2013-03-31 • 23:24:47 /  / Kommentarer (0)

Ligger i min säng nu är är riktigt trött. Imorse åkte jag till ridskolan och stog i cafeterian hela förmiddagen med Julia och Elin, senare åkte vi upp på stan och åt glass och lite sånt. Sen gick jag och Elin till henne och kollade på teen wolf, himla bra serie verkar det som, ska kolla på den när jag sett klart Vampire diaries! Vi gjorde en massa mer men orkar liksom inte ta hela dagen i detalj..;) Kom hem runt 9 nu på kvällen och då spelade jag och my family cluedo, var vääldigt längesen men det spelet är så himla kul! Hahah

Nu ska jag släcka ner och natta mig själv, godnatt

Today's stall-outfit

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen