19/5-13

2013-05-19 • 18:31:52 /  / Kommentarer (0)

Godkväll på er! Vaknade på landet idag och åkte hem därifrån vid tre-tiden, innan det körde jag lite motorcykel igen, himla kul alltså! Sedan jag kom hem har jag nördat vampire diaries eftersom att jag har missat flera avsnitt nu, men shit vad bra sista avsnittet var, äntligen! Sista på säsong 4, någon som vet när säsong 5 kommer ut..?

Imorgon börjar praon, börja klockan 9.00 och ska möta Emelina lite innan det också för vi praoar tillsammans. Så på espresso house kommer jag att befinna mig under veckan. Efter det möter jag Julia så åker vi till stallet för att gå på Hällefors träff inför i sommar, Shit, inte långt kvar nu!! Nu ska jag gå ner och äta jordgubbar och glass, avundsjuka?

Ha det super, Hejdå!

Jag och Eddy i torsdags

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen