29/5-13

2013-05-29 • 20:57:43 /  / Kommentarer (1)

Hållahoppasan på er! Skolan idag var helt ok, bestod av ett oförberett engelska prov, ett SO prov, en håltimme och en massaaaaa lektioner. Kom hem från stallet för en stund sedan. Hoppgruppen var det ju idag och jag red Bianca som vanligt. Det gick faktiskt himla bra! Ibörjan gick det inte så bra, ingenting stämde liksom, men sedan gick vi till det lite bättre Iallfall. Vi var inte alls mänga idag, typ 6 stycken tror jag, så vi han hoppa mycket och högt idag, så himla kul var det och det gick så himla bra, ÄNTLIGEN känner jag att min hopprädsla som jag haft är helt borta, så jäkla skönt!

Imorgon börjar jag halv 12, lång sovmorgon, sjukligt skönt alltså! Nu ska jag lägga mig och kolla på Gossip Girl, ha det super, natti

Inte lite fult att alla har likadana skor.. Hahah, världen består av converse

Kommentarer
Anonym

Vad har du för kamerautrustning? :)

2013-05-31 // 12:08:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen