6 maj 2013

2013-05-06 • 20:29:42 /  / Kommentarer (0)

Hejsan igen! Måndag idag, vart helt okej, vart så himla trött bara... När jag kom hem från skolan cyklade jag till spåret och sprang några kilometer där. Ni vet denhära helt underbara känslan när det är vår, sol och vitsippor ute och man springer på som sjutton till sin favoritlåt? Shit, den känslan slår allt, på riktigt!

Imorgon är det skola igen som vanligt, men sista dagen för veckan så jag står nog ut. Sjukt skönt med så skön vecka! Efter skolan tror jag att det är sporrenmöte. Men vi höres, byebye amigos.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen