Bra dag!

2013-05-13 • 21:51:59 /  / Kommentarer (0)

Hejhej. Kom precis hem från Petra och är sjukligt trött, men måste duscha och lite sånt innan.. Skolan var iallafall bra! Efter skolan åkte jag och klippte mig, blev super, känns så hiiimlans kort, fast Sofia, som var med, sa att det fortfarande var långt, så får väll lite på henne. Efter det mötte jag Petra och så drog vi ut och sprang och körde lite styrka, himla bra gick det faktiskt! Imorgon har vi lagets dag så vi kan ta med fika, så jag och Petra gjorde chokladbollar.

Kom som sagt nyss hem efter att ha haft en himla bra dag! Imorgon är det skola och sedan vet jag inte, tror jag bara ska ta det lugnt.
-Ha det super, hejsvejs

Hör ni det guys?



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen