Hemma från gymmet

2013-05-23 • 16:22:08 /  / Kommentarer (1)

Precis kommit hem från gymmet, hade ju lovat mig själv att sticka ut och springa idag, men det kändes inte jättelockande i spöregn, så jag åkte till gymmet och sprang på bandet+styrka. Var ett bra tag sedan jag var där nu eftersom jag sprungit ute istället. Sprang på bandet, 5,5 kilometer! Och i ett bra tempo och jag är så himla stolt om jag ska vara ärlig, hahah... Det var sjukt skön, kändes som om jag skulle kunnat springa runt jorden, på riktigt! Sist jag sprang 5,5 var längesedan, och då tog det myyyyycket längre tid, så himla glad faktiskt att träningen ger resultat! De sista 3 minuterna satte jag på favvolåten, höjde speeden rejält och bara körde, Shit, då känner man sig levande!

Praon förresten gick bra idag, gjorde en frapino till mig idag också, man får ju passa på när man får gratis..;) Sjukt tråkigt också att det är sista dagen imorgon... Skulle lugnt kunna stanna där en vecka till, mycket roligare än skolan också. Menmen, börjar ett imorgon och slutar sex så får sovmorgon iallfall!

Nu måste jag verkligen in i duschen, ha det super

Inte liiiiiite gott juuuu

Kommentarer
Q.

frappino är typ det godaste som finns!

Svar: Ja, så sjukligt gott är det ju!!
Frida

2013-05-26 // 14:04:15
Hemsida: http://ngo.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen