Terräng på Eddy!

2013-05-16 • 20:48:51 /  / Kommentarer (0)

Sitter i bilen just nu Påväg hem från stallet. Skolan idag var super, en lektion, sedan åkte vi och simmade på gustavsvik och även lite på äventyrsbadet, gud vad kul det var, skrattade så jag inte fick luft, kan inte annat än att älska mina fina vänner. Sedan drog jag och Emelina och fixade med praon som är nästa vecka, vi ska praoa på espresso house.

Ridningen var riktigt rolig Iallfall, hade Eddy och vi hoppade terräng, första gången för iår! Han var riktigt duktigt, hoppade vatten, stockar, i uppförsbacke och lite sånt. Sedan skulle vi hoppa en liten grav, där började han löjla sig och hålla på, men tillslut kon vi över Iallafall! Himla kul var det iallafall, och min fina vän Lisa fotade så ni kommer att få bilder när jag får dom!

Nu är jag hemma, så ha det super, Hejdå!


Tjockade oss lite idag

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen