9 november 2013

2013-11-09 • 21:14:34 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hej på er! Hoppas ni mår bra! Har haft en himla bra vecka, har Praoat på jensens (resturangen) med Emelina och det var riktigt kul faktiskt! I förmiddags kollade jag när min kusin hopptävlade och åkte sedan direkt till landet och kollade på motorcykeltävling, det var både på dagen och kvällen så på kvällen var det kolsvart, älskar det, så himla mysigt att gå runt i skogen med massa ficklampor! Kom hem sedan med heeelt leriga kläder och håret fullt med lera haha... Imorgon ska jag äntligen rida Tyra igen, har inte hunnit åka dit på ett tag så saknar henne hur mycket som helst nu. 

Men nu ska jag mysa i soffan med familjen, så ha det super! 

Bjuder på massa bilder sedan sist jag skrev här






Dagen outfit;))

Kommentarer
Olivia

Svar Maltafråga:
Hej, yes jag var på Malta sommaren 2012!

Förstår inte riktigt din fråga men alla vi som bodde på Ramla Bay (och stannade i två veckor) gick i samma skola under samma tid. Vi hade en grupp under fritiden och klasserna var indelade efter hur bra man var på Engelska, så där kunde man hamna med personer från andra grupper.

Sammanlagt var vi kanske 5 grupper med 15 pers i varje som stannade lika länge och bodde på samma ställe så man lärde ju känna rätt många ändå. Det var även alla vi som åkte på aktiviteter tillsammans. Du får fråga igen om jag missförstod din fråga. Hoppas du får roligt! :)

Svar: Jo, men det varder jag menade! Tack så jättemycket för svaret!:D
Frida

2013-11-13 // 17:37:10
Hemsida: http://fannyolivias.blo.gg



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen