16 oktober 2013

2013-10-16 • 21:58:15 / Allmänt / Kommentarer (1)
Sitter i soffan right now och skriver detta. Kände att jag var var tvungen att göra ett inlägg för jag hade inte kollat min statistik här på över en månad, och så gjorde jag det nyss och såg att jag faktiskt har läsare så jag känner mig jätte dum som inte bloggar speciellt bra.. 

Men iallafall, var på gymnasiemässa idag eftersom jag går i 9:an nu. Har verkligen inte bestämt mig än... Så om ni vet något så får ni ju gärna tipsa;)) Sedsn åkte jag dit efter skolan också och efter det till stallet. Fick brave heart i Hoppgruppen och det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra iallfall! Han var rolig den sötnöten.

Nu ska jag sätta på en film, så ni får ha det asbra, hejdå 

Min lunch idag, rätt gott altså<3<3<3<3


Kommentarer
Sanna Widman

SVAR:
Tack så mycket, din blogg är superfin :)

2013-10-19 // 16:32:06
Hemsida: http://sannawidman.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen