27 oktober 2013

2013-10-27 ‱ 21:04:19 / AllmĂ€nt / Kommentarer (2)
Hejhej👋 KĂ€nns som evigheter det var jag skrev hĂ€r, och det kanske det var ocksĂ„..? Har iallfall haft det jĂ€ttebra och nu Ă€r det sĂ„Ă„ himla skönt med höstlov ocksĂ„! Min lillebror har fyllt Ă„r och dĂ„ fick han ett riktigt trummsett sĂ„ dĂ€r har jag suttit den mesta av tiden, det Ă€r sĂ„ himla kul, hahah! Idag var jg och red Tyra och det gick jĂ€ttebra, sĂ„ himla duktig var hon! Red ut sjĂ€lv och dĂ„ Ă€r hon sĂ„ himla mycket lugnare ocksĂ„ för hennes tĂ€vlingsinstinkter försvinner dĂ„, haha sötnosen.

Imorgon ska jag trĂ€na pĂ„ förmiddagen och sedan trĂ€ffa nĂ„gra kompisar pĂ„ kvĂ€llen. PĂ„ tisdag Ă€r det övernattning pĂ„ ridskolan vilket faktiskt ska bli himla kul! Sedan pĂ„ torsdag kommer MĂ€rta hit och stannar till söndag och det ska bli sĂ„ himla kul att trĂ€ffa henne igen!! 

Nu ska jag sÀtta pÄ en film sÄ vi hörs nÄgon annan gÄng! Puss

Bjuder pÄ en massa olika bilder frÄn veckan! Lite new in, frÄn uteritter och bara random






Kommentarer
Fanny Jaensson

Åh Tyra Ă€r verkligen hur söt som helst! :D

Svar: hihi, visst Àr hon:D
Frida

2013-10-27 // 23:04:39
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se
Cajsa Jennefors

Sv: Ja det Àr verkligen synd att det bara slÀpps en gÄng i veckan! :(

2013-10-28 // 19:20:20
Hemsida: http://cajsajennefors.blogg.se



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer hÀr! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gÄng i mÄnaden och orkar ej byta header/design, sÄ ni fÄr stÄ ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inlÀggen