Februari

2014-02-04 • 20:08:09 / Allmänt / Kommentarer (0)
Februari redan, hur sjukt??

Hej igen! Har haft en sjukt himla bra dag idag altså, fast inget speciellt har hänt. Skoldagen gick fort och skrattade mig igenom den, sedan åkte jag hem och GICK sen till stallet vilket är väldigt långt, jag vet inte varför jag gick.. Har blåsor under hela fötterna nu för hade inte träningsskor... Jaja, sporrennötet sedan var skotträning och det gjorde min dag dålig igen hehe. Men aja, dagen har iallfall vart super!

Helt onödigt inlägg men kände att jag ville berätta att jag lever. Har haft ett bra liv sen jag skrev här sist iallfall.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen