Malta

2014-07-04 • 17:58:14 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej!! Bloggar från Malta just nu, vet inte om jag sagt det men jag är på Malta på språkresa och vart här i två veckor, en vecka kvar. Åkte hit med Märta, Linnea och Anthon. Det är verkligen huur kul som helst men sjukt vad trött man är nu. Ikväll är första kvällen vi inreda göra någonting, sinnessjukt skönt. Gått och lagt oss tidigast halv ett varje dag och går upp halv 7 och sedan gör saker heela dagarna. 

Nu ska jag försöka få med dom andra att köpa godis, så ha det superbra , kram.

Bjuder på en massa bilder 













Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen