Liseberg

2014-06-04 • 14:25:21 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hoppas ni mår superbra, för det gör jag! Är ledig idag så har bara tagit det lugnt hela dagen, ikväll är det ridning också. I måndags var jag och min klass på Liseberg och det var huur kul som helst, bästa på länge! Vi var där tills det stängde och då var det ingen kö alls, så vi åkte allt flera gånger utan att gå av, var rätt yr efter det alltså, haha. Vi sov kvar i götebrog till igår och var på Universeum och gick på stan, kom hem vid 11 någon gång. Kommer verkligen sakna min klass riktigt, riktigt mycket! Bara en vecka kvar, tråkigt att lämna alla men sinnessjukt skönt med sommarlov! Har såå himla mycket att se fram emot den här månaden också. 

Bjuder på massa bilder nu, ha det super, kram











Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen