16!

2014-03-10 • 22:23:53 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hejhej! Idag fyller jag år och har haft en huur bra dag som helst. Först i skolan med mina bästa, efter skolan mötte jag Julia på stan och hade en jättebra och mysig kväl, kunde inte blivit bättre! 

Sedan jag skrev här sist har jag hunnit med att vara i Sälen med skolan, hopptävlat, Avicii, en del ridning och massa kompisar.

Nu ska jag avsluta dagen med ett avsnitt av tvd, så ha det superbra, hejdå

Mina presenter från familj, släkt och kompisar. Huur bra presenter som helst och väldigt mycket över förväntan! Tack bästa ni


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen