20 mars

2014-03-20 • 17:23:42 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej! Hoppas ni mår bra! Åkte till skolan imorse trots att jag kände mig sjuk, eftersom vi hade nationella. Mådde verkligen jättedåligt under hela provet men gjorde klart det och åkte hem efter det. Mina bästa Petra och Maja kom hit och gjorde pannkakor åt mig till lunch sen. Sedan dess har jag bara sovit och kollat pll. Veckan har iallafall vart väldigt bra, har inte hänt något speciellt mest vart med kompisar och sånt! Nu ska jag ta och sova lite till, kram




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen