Fredag

2014-05-09 • 20:26:29 / Allmänt / Kommentarer (2)
Ligger i soffan och kollar på Let's dance med familjen, rätt skönt ändå. Har haft en bra men jobbig vecka med massa nationella, och nästa vecka blir lika jobbig, men inte långt kvar till sommaren nu!! Heelt sjukt vad jag längtar till i sommar, kommer verkligen bli bästa sommaren, skulle gärna hoppa över maj nu alltså.

Nu ska jag forsätta kolla, kram

Helt sinnessjukt hur mycket jag saknar min bästa brud och resten av folket i Varberg, aldrig saknat såhär mycket förut!!



Kommentarer
Märta och de andra ;*

Vi saknar dig babe!!!!! Bara 39 dagar kvar! :D <3

2014-05-11 // 23:42:13
OLIVIA

Vilken gosebild!

sv: åh va glad jag blir att jag gjorde de, man måste verkligen uppskatta små saker i livet föribland missar man de o strävar hela tiden efter någon slags lycka och då kanske missar man lyckan påvägen istället!:)
kram♡

2014-05-15 // 18:49:03
Hemsida: http://olivialice.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen