4 november

2014-11-04 • 19:34:17 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej bloggisen, sitter just nu i sängen och försöker plugga inför matteprovet som är imorgon, går sådär alltså. Sedan jag skrev här senast så har jag haft det riktigt bra faktiskt och lovet förra veckan var huur bra som helst, bl.a så kom Märta hit och så träffade jag massa konpisar. 

Jag tänkte att jag bjussar på en massa bilder istället för en massa tråkig text liksom. Ska iväg och träffa en kompis nu, men nu vet ni att jag lever, puss












Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen