Guess what

2014-09-21 • 18:38:16 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hola igen bres. Gissa vad jag gör? Är påväg hem från Varberg ja, haha, känns som om jag skriver det i varje inlägg, men det är då jag kommer på att blogga. Åkte iallafall till Göteborg i fredags, på lördagen var jag på Liseberg en liten stund och sedan åkte till Varberg vid klockan 2 och mötte upp Märta, åh vad jag hade saknat henne! Hade en hur bra dag och kväll som helst! Är påväg hem nu och det suger som vanligt, men Märta kommer till Örebro om inte ens 2 veckor så jag ska försöka klara mig! Stört vad jag älskar den bruden 

Har förresten haft väldigt bra veckor sedan jag skrev här sist, skolan är jobbig men jah överlever pg.a min klass så det är skönt. Nu ska jag sätta på ett avsnitt av Gossip Girl här i bilen, ha det bra

Bjuder på en massa bilder från senaste 



















Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen