Kalvar är riktigt sötta jue !!

2011-08-21 • 20:03:14 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hallojhejsan !!

Som jag sa förut så köpte jag och Julia glass, och vi köpte Daim päron dream ;D Det var faktiskt första gången jag åt det ;)

Men a, typ nyss var jag ute och cyklade och kollade runt lite, och sen kom jag till en kohage, och gud så söta kalvar är :´) Men dom var jäkligt blyga, jag var där i typ en timma eller någe, och jag klappade två, och matade fyra. Sen kom typ nån mamma, asså till kalvarna, och den var riktigt läskig !! :o Men det var iallafall typ tusen kor:p
Jag åker dit nån gång i veckan och fotar dom ;) Dom vaar så himlans roliga ;)


Lille Skutt ;)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen