Bästaaaa Ponsse (L)

2011-11-19 • 20:32:31 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hejsan Hoppsan !

Nu ska jag berätta lite saker, haha.

Igår mötte jag Tuva på stan, så gick vi på bio, Breaking Dawn, Twilight 4, del 1 Den var aaasa bra !!
Sen sov jag hos henne och vi hade lite kul med bubblor (y)

Sen idag skjutsades jag till stallet vid typ halv 11, för att det var Dressyr KM, hade Ponsse.
Knoppa och så, och verkligen ingenting funkade, blev så jäklans arg ... Sorry alla som var i min närhet :=
Men aja, sen när jag red fram kändes det sådär, han var skitseg ibörjan.
Men sen på banan gick det halvbra, när jag red ut kändes det som om jag skulle komma sist, och jag var så himla nervös innan jag red !! ;o Men precis när jag hoppat av, så kommer Julia och säger att jag hade Vunnit och skulle in i ridhuset, jag fick typ råhets på henne för jag trodde hon ljög , haha, guuud.
Men a, jag vann, och Julia kom tvåa, Grattiiiis ♥







Helt klart världens finaste Ponsse !! ♥


HAHAHAHA, Bjuder verkligen på bilden !!
Kommentarer
Julia

Grattis finaste!och tack! För fin bild på oss...<33

2011-11-19 // 23:18:26
Emma

super stort grattis!!:D

2011-11-20 // 15:28:22
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen