Jigsaw (y)

2011-10-14 • 08:58:36 / Allmänt / Kommentarer (0)
hejjHej :D

Sovmorgon idag till 10 (Y)

Igår red jag iallafall inte Ponsse, utan Jigsaw, haha, red barbacka, och jäklar vad hög manke han hade ;/  Men a, vi red dressy, Fia var inte där, så vi hade en annan ridlärare, vi gjorde skänkelvikningar, ibland gick det bra, men det kunde gått bättre. Men aja, vi önskade, och jag önskade Jigsaw, så ifall jag får honom så får jag vell försöka rida bättre då ;)

Hampus tog kort - många kort, så bilder kommer senare idag :)

Nu måste jag träna det sista till SV-förhöret , hejdå !!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen