10 saker ni kanske inte visste om mig ? ;)

2011-09-28 • 21:08:41 / Allmänt / Kommentarer (0)
• Jag hatar folk som säger att man är typ bästakompisar och sen går till en annan person och snackar skit.

• Jag älskar att rida ;)

• Jag gillar inte när folk tror att jag skryter för det gör jag aldrig och jag hatar när folk skryter :s

• Jag fyller år i mars

• Jag blir sjukt nervös när det är tävlingar.

• Jag älskar ananas !! ;)

• Jag hatar att gråta men jag kan verkligen inte hjälpa när jag gör det.

• Jag älskar hästar:p
 
• jag har gått på tre olika skolor

•Jag vill ha ridstövlar :D
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen