I väntan på Julia

2012-08-16 • 10:15:00 / Allmänt / Kommentarer (2)
God förmiddag på er!
 
Klockan var ställd på 07.20 idag, för att åka till Tandläkaren??? Men ajaaa, det gick sådär suveränt, bort med tandställningen och ska inte dit förrns i oktober igen!
 
Sen jag kom hem har jag bara suttit och degat och gjort tidsinställda till er. 
Om någon timme eller så så kommer nog Julia hit, vi tar väll och hittar på någe skoj. Ikväll bär det av mot stallet för att rida i vanliga ridgruppen, vi kommer ju förmodligen att rida dressyr och undrar vem jag får! Men det får ni och jag se ikväll.
 
Nej, nu ska jag ta och vara lite social med min lillebror som tjatar på mig att jag ska lika med honom, så vi höres ikväll, men det kommer ut några tidsinställda innan dess, så håll utkik!
 
Hejdåååå!
 
Jag i typ måndags. Foto; Tuva!
Kommentarer
Louise

Sv: Ja!! Hon är BÄSTA HOPPEHÄSTEN!!!!!!!! :DDDDDDD<3

Svar: Visst är hooooooon!! hahah :D<3
Frida

2012-08-16 // 10:31:26
Hemsida: http://sundbyryttaren.blogg.se
Ebba

Shit vilken snygg bild!

2012-08-16 // 10:47:39
Hemsida: http://ebbablomdahl.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen