12-12-12

2012-12-12 • 21:44:43 /  / Kommentarer (0)

Följer strömmen och kör samma rubrik

Hej! Sorry för inga "live inlägg", men ni har ju fått några tidsinställda! Dagen började med skolan som var helt okej. Sen åkte jag upp på stan med Emelina och Lovisa, vi gick runt lite och så åt vi på Jensen, sjukt gott son vanligt! Sen snabbt hem och till stallet, hoppade Gourmet och det gick rätt så bra faktiskt! Nästa vecka byter vi hästar, önskade ingen så får se vem jag får.

Imorgon är det Lucia, börjar med skola och slutar med ridning på Eddy, hoppas på att vi hoppar! Däremellan ska jag baka tårta åt pappa som fyller år. Men vi hörs imorgon och ha det bra, Hejdå!

Typ gott<3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen