31 december 2012

2012-12-31 • 15:17:07 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hej! Sista dagen någonsin år 2012, tank, det kommer aldrig någonsin bli 2012 mer.. och om bara några timmar får man säga 2013, mäktigt! haha.. Men i förmiddags var jag iallfall och kollade/fotade nyårshoppningen som var på ridskolan. Kom hem vid typ ett från det, har kollat på en massa O.C avsnitt och lite sånt. Om cirkus två timmar ska vi till några kompisar till familjen och fira nyår, det blir väll bra antar jag. Ska försöka afota fyrverkerier också, förra året gick det kanske inte jättebra, hhahha..
 
Men nu måste jag börja fixa mig och lägga in dagens bilder på datorn, vi hörs ikväll eller nästa år, Hejdå!
 
Grattis alla ni idag, fast som den snälla människa jag är så grattar jag alla som överlevde.
Kommentarer
Tilda

Kan inte du lägga upp bilder på ekipagen som red ifall du tog några bilder på dom? :)Skulle vara kul att se.

2013-01-05 // 16:08:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen