HUR SKA DAGENS BLOGG AVÖRAS NÄSTA GÅNG ?

2012-01-02 • 20:52:10 / Allmänt / Kommentarer (2)

Hemma från kusiner och stallet och sånt!
Idag när jag red Eddy gick det riktigt bra! I galoppen varahan såååå fiiiin, även om han bara får galoppera ett varv så var ha riktigt fin! Duktiga pöjken (L)
Länkar sååå tills han får börja gå som vanligt och volter och lektioner och så, så jag får hjälp !:)

Har precis suttit och svarat på frågestunden! Så den kommer ut snart, och dagens blogg är ju avslutad som ni ser om ni bläddrar ner!

Och nu har jag en fråga till er, nästa gång jag har Dagens Blogg, vilket blir snart, ska jag lotta fram vinnaren, eller ska jag välja,(En blogg jag tycker är bra) eller ska ni Rösta, med att ni röstar menar jag att man anmäler sig, sen efter någon dag så skriver jag alla som är med och så får ni komentera vem som ska vinna, och man får inte rösta på sig själv då.


Rösta här:

Hur ska "Dagens Blogg" avgöras?
Jag lottar!
Jag väljer!
Ni röstar!
  
pollcode.com free polls 


Royal Gold i hagen, vill ni ha en liten bildbomb från ridskolehästarna i hagen som jag fotade i torsdags??
Kommentarer
Lydia

Yeees ! :)

2012-01-02 // 21:00:26
Hemsida: http://LydiaoEddy.devote.se
Maja

Det kommer ju bli jätte konstigt om vi ska rösta. Tycker jag :)

2012-01-02 // 21:59:55
Hemsida: http://majajanson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen