Min dag i Skåneland!

2012-07-11 • 21:52:07 /  / Kommentarer (2)

Godkväll! Tänkte berätta lite kort om min "intressanta" dag. Jo, först åkte vi bil, sen åkte vi lite mera bil, och så åkte vi bil igen, sen var dagen slut, haha, nejmen typ. Neh, vi kom hit, till campingen vid 4, då kollade vi runt lite och så, och det är seriös VÄRLDENS coolaste toaletter!;o Nu kommer det ju vara kul att gå på toa, hahah!;) Sen har vi gått lite vid havet, ätit på resturang och packat upp och så! Det är verkligen supermysigt och så, i och Skåne, altså seriöst, jag SKA bo här någon gång i livet! Men det var väll typ min dag. Imorn åker vi in till Malmö och går runt och kollar lite och så, och om det är fint väder så badar vi juuu! Nej, ha det BÄST, hejdåååå!

Kommentarer
Hanna

härlig bild! ;)

2012-07-11 // 22:14:58
Hemsida: http://hhannaf.blogg.se
Julia - en ponnyryttare♥

Hej finis ♥
Gud så fin blogg!
LÄTT att jag kommer följa din blogg varje dag!
Puss och tack för alla kommentarer på våran blogg ! :) :*

Svar: Åh, tack, Gud vad glad jag blir!!:D
Frida

2012-07-12 // 16:13:28
Hemsida: http://juliaochsofi.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen