Vinnaren av Mini-Tävlingen!

2012-07-06 • 21:00:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Den blev ju lite försenad, men bättre sent än aldrig?
 
Det var ingen som hade alla rätt, men den som hade mest rätt var.... DENNA tjej!
Duktiiiigt! Och du får mer än gärna gästblogga! :D
 
Men ah, här är "svaren"
 
•Jag har aldrig glömt bort en Hopp/Dressyr bana på tävling  - Falskt, har faktiskt missat ett hinder en gång..;)
•Jag har en motorcykel - Sant, trott eller ej, men jag har en liten figur om jag kör runt på
•Jag har vart utomlans runt 20 gånger - Sjukt, men Sant
Jag älskar ärtsoppa - FALSKT!
•Jag har haft en hamster - Falskt, men ett marsvin har jag faktiskt haft
•Jag älskar tonfisk-pizza - hehe, sant.., sjukt gott juuuuu!;o
 
Där har ni svaren, bra gissat allahoppa!
Skulle ni vilja ha fler sånna här mini tävlingar? :)
 
Fina converse jag har:)) Och ja, jag gillar att överredigera..
Kommentarer
Julia

Jag är ju gryyyyyym!!:D:*<3333333333333333333333

Svar: hahah, självklaaaart!:D:*<333333333333333333333
Frida

2012-07-06 // 21:48:04
Hemsida: http://jbjrck.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen