Mina rosetter

2012-06-25 • 10:00:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Fick ett önskeinlägg om ifall jag kunde skriva vad jag har för rosetter och hur jag fått dom, och självklart kan jag göra det!
Men jag har inte alls många som ni ser, men dom jag har kan jag ju skriva om! :D

 
Vi börjar från vänster på första raden och sen neråt.

1. Min första rosett, den fick jag på Rinkabyridskola år 2008 på en "hopptävling" på Freddie. (alla fick likadan)
2. En till från Rinkaby, den fick jag för jag var med på ett ridläger fär på Skrållan år 2008.
3. Kvinnerstaskolan, för jag var med på ett dag ridläger år 2009.
4. ÖFK. Jag kom felfritt på en Blåbärshoppning med Jigsaw år 2009.
5. ÖFK. Hade bästa "utklädnad" på en maskerad hoppning, jag och Puh var Pippi långstrump, 60cm, 2009.
6. ÖFK. Felfritt på blåbärshoppning med Ponsse år 2010.
7. ÖFK. Gick Clear round på en Lingondressyr med Jigsaw, Märke 2, 2010.
8. ÖFK, men vet faktiskt inte när jag fick den, m en skulle tro på en blåbärshoppning eller någonting sånt.
9. ÖFK. Dressyr KM 2011med Ponsse, årets klubbmästare i dressyr altså.
10. ÖFK. dressyrcup omg.2 med Eddy, 2012.
11. ÖFK. Startfälttävlan med Ineke 2012.
Kommentarer
Madame Scandaleuse

Fina rosetter! :)

Vinn en ring! Var med och tävla!

http://priggles.blogg.se/2012/june/tillbaka-tavling.html

Svar: Tack så mycket!:D
Frida

2012-06-25 // 21:09:18
Hemsida: http://priggles.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen