Underbar väder!!!!!!

2012-05-23 • 21:05:23 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej!

Förlåt för den urusla uppdateringen.
Men efter skolan idag cyklade jag och mina vännor till stallet, när jag var påväg dit så fick jag ett litet sånt här mordernt SMS, om ni vet vad det är? Och i detta heliga nya SMS stog det ungefär att jag fick rida istället för Fanny (http://hovskrape.blogg.se )! Det blev jag väldigt varm om inombords och jag tackar väldigt.

Ojojojojoj, nej, nu blev detta inlägg alldeles för oseriöst och så, men jag orkar inte skriva om, hehe:s
Men om ni inte fattade den fina texten, så red jag iallafall istället för Fanny idag, och inlägg om det ridpasset får ni imorn förmiddag!

Varför ni får det på förmiddagen är för att jag har tid för det, för ni kan aldrig gissa när jag börjar skolan imorn..?? Jo, klockan 12 (medans andra SLUTAR 12;))! Yeeey!:D
Och jag har inte en ända lektion, utan bara dansföreställningar, men dessvärre (höhö) så kommer jag inte hem från skolan förns vid 9..
Men aja!

Nej, nu måste jag fixa lite, vi hörs! Hejdåååå!

btw, helt underbart väder men jag har knappt hunnit sola någonting, minuset med att ha mycket i göra..;)))


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen