Ridstövlar

2012-10-23 • 07:00:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Just nu har jag ett par ridstövlar från Hööks (dom finns inte längre att köpa, så kommer inte ihåg vad dom heter..). Dom har gått sönder, andra gången nu, så jag ska lämna tillbaka dom och jag kommer att få pengarna tillbaka!(y)
 
Men då måste jag ju självklart ha ett par andra ridstövlar, men jag vet inte riktigt vilka jag vill ha än, så jag tänkte om någon av er har något tips på bra och sköna ridstövlar?:) Skulle bli super glad av alla förslag! 
 
Såååå, kom med förslag!:D
 
Dom här är de jag har nu (som är sönder..)
Kommentarer
Emma

Sånna som jag har! Dom är verkligen supersköna och ganska ''enkla'' inte så många detaljer som stör eller så utan bara en silvrig rund sak lite längre upp på stöveln ;) Dom kommer från Hööks och jag tror dom inte var så jätte dyra, jag fick dom i födelsedags present men jag skulle tro att dom ligger runt 1000 kr och uppåt :D Men dom va så värda pengarna! :D<3

Svar: Okej, tack för tipset, ska pröva dom nästa gång! :D<3
Frida

2012-10-23 // 17:07:28
Hemsida: http://eemmaenglund.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen