@Skolan!!

2012-10-19 • 00:30:54 / Allmänt / Kommentarer (0)

Tjatja hörrni! Ligger i klassrummet nu och kollar film, himla trångt och varmt kan jag säga..! Vi har spelat dans Wii, vart i gympasalen en massa och lite till. Världens bästa klass altså! Men saknar Eddy mer än någonsin just nu.., menmen, träffar honom på söndag iallafall!

Kan tillägga också att vi förmodligen inte kommer att sova så mycket inatt och vi ska ha lektioner imorn.. Kuuuul!

Nej, nu ska jag ta och vara lite social med resten av människorna, vi hörs, ha det bra!

Söt vän jag har!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen