SorrySorry

2013-04-14 • 08:19:13 /  / Kommentarer (0)

Godmorgon! Förlåt för dålig bloggning, men jag har inte orkat starta datorn på flera veckor och blogg.se spåren har inte funkat... Men ny funkar den igen. Men igår iallafall så gymmade jag på förmiddagen, gick riktigt bra faktiskt! Ska försöka ta mig dit idag igen. Sen mötte jag Julia på stan och sen drog vi hem till henne.

Idag ska jag som sagt fördmodligen till gymmet, Måste även plugga en massa... Så himla tråkigt, menmen. Nu ska jag dra mig neråt och försvinna från mitt underbart varma täcke, men hungern övervinner allt! Ha en bra söndag och sista dag på veckan, Hejdå!

Jag... Hahah, en av läxorna som måste göras är faktiskt dans läxa...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen