Tyra

2013-03-03 • 14:56:28 /  / Kommentarer (0)

Hejhej på er! Kom hem för en stund sen efter att ha ridit Tyra. Red först ut en sväng och hon var lite spänd och rädd för allt och inget, men hon skötte sig ändå bra! Sen red jag en stund på gärdet och där ville hon inte alls samarbeta, hahah, åsna är hon;) Gördet ligger precis där man svänger in till dit dom bor, så hon ville bra gå hem, hon tyckte att hon jobbat tillräckligt;) Pappa tog lite kort när jag red på gärder så dom får ni någon dag!

Förresten igår var jag med min lillebror på Kumla badhus, det vi gjorde mest var att åka en rutchikana som man sitter i en badring i ni vet, haha det var sjukt kul! Nu ska jag snart åka till gymmet och bränna lite, haha. Så byebye!

Detta åt jag och familia igår framför mello, så himlans gott!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen