22/5-13

2013-05-22 • 20:44:28 /  / Kommentarer (1)

Hej på er! Såg fram emot en skön och lång sovmorgon imorse, men så vaknar jag såklart halv sju och kan inte somna om... Jaja, innan jag åkte till praon (Espresso house) så fixade jag lite saker och så. Började sedan klockan ett, var faktiskt ganska kul idag! Fick massaaaaa fika också och frapinos som är så sjukt goda! Dammsög taket också, hahah, altså Shit...

Imorgon är det prao igen, klockan 8-13, så ingen sovmorgon men slutar tidigt! Ska ta mig ut och springa då och sedan vet jag inte, får helt enkelt se. Men nu får ha det super, Hejdå!

👌

Kommentarer
Fanny Jaensson

vad smakar en frapino? :D

2013-05-22 // 21:36:17
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen