24 september

2013-09-24 • 22:37:09 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej på er, hoppas ni har haft en bra dag! Skolan idag för mig var helt okej, åkte hem till Sofia och gjorde pannkakor åt henne för hon är sjuk till lunch så då blev dagen lite bättre, haha... När jag kom hem pluggade jag lite och åkte sedan till stallet och var på sporrenmöte och sen red jag istället för Julia på Mirage, dressyr. Gick ganska bra för att vara första gången iallfall!

Imorgon är det skola som vanligt först och sedan ska jag träffa björken på stan och äta eller någotnting sånt, sedan Hoppgruppen på kvällen. Nu ska jag plugga tänkte jag, hat så sjukt mycket nu och känner mig så jäkla stressad så nu är jag jätte arg på mig själv för att jag sitter med mobilen.. Men ha det super så hörs vi!!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen